20091216

propito yang hensem


hensem kah die nih??haha aku pon tak tau sebab aku pon tak penah tengok propito ni. cuma aku bayang kan yg mr propito nih sama dengan je dengan mr potato. mungkin sama la kebuncitan perot nya dengan misai yang agak tebal. untuk mengelakkan disaman kerana menggunakan nama mr potato, dia telah menggunakan nama propito. bijak juga makhluk nih.

apa yg aku nak kata nih bukan lah untuk mengutuk blog propito. blog die juga lagi ensem dari blog aku. sungguh kemas dan teratur. entri2 yg menarik. ideologi juga menarik untuk menarik trafik ke blog propito. malah follower setia propito cukup ramai. apalah sangat klau nak dibandingkan dengan blog aku yang setahun jagung tuh.

sejak aktif melakukan aktiviti blog walking nih, byk blog aku baca dan tinggal kan jejak termasuklah blog propito ni. pada mulanya aku tak hamek kesah pon blog die hinggalah die tinggalkan jejak utk vote die untuk contest melz dan juga aku terbaca entri Denaihati mengutuk blog propito. siyes aku cakap aku hampir tertipu dengan entri tu. hati aku berkata kenapa plak diorang nih gaduh. terdetik jugak nak tgk blog propito untuk membaca entri serangan balas utk Denai hati. bila view blog propito baru aku tau tu sume wayang utk tarik trafik. huh. bagus juga idea propito ni.. tak sangka aku idea propito nih boleh pakai..ahaks..papepon propito gud luck untuk contest2 yg ko join.


9 comments:

wan2911 said...

haha...ade jugak yang hampir caye gado2 ni, slamat bro x join skali "pergaduhan" tersebut :p

un said...

aku mula2 baca dulu dah dapat agak itu sebenarnya untuk trafik walaupun nampak maca kutuk.:).
kerana satu sebab.
backlink..:)

hans said...

thanks sudi follow blog saya yg entah apa2 tu bro
hrum,rajin masuk contest yer

Mr ProPiTo said...

huhu,, propito yang hensem..segan siot.huhu

Dak Wan® said...

Lebihkan blog walking boss :) Pastu tinggalkan komen2 yg relevan dgn posting blog tu kat ruangan komen nya. Setakat tinggal komen kat shoutbox kurang berkesan.. Capcha dlm komen buang jewr. Wat nyusah org nak komen. Ok? Hehehe

Syaiful Azhar said...

dak wan :

ok bosh..haha..

..::MieZan::.. said...

idea bernas mr propito..hihi
keropok mr potato sedap juga d mkn ni.hikhik

Jard The Great said...

ensem je.. ehehe

Yeyen said...

hoho..terlanjur singgah sini, bg la komen sekeping dua..hoho..

propito yg hijau itu..haha..xtau nk komen ape sbnanye..ngee,,

Anda juga mungkin meminati :

Related Posts with Thumbnails

follow me