20091210

contest hidup berani untuk gagal

HIDUP BERANI UNTUK GAGAL

kegagalan dalam hidup merupakan satu detik yang amat menyakitkan.
siapa yang sanggup untuk gagal?? berapa kerat sangat yang berani untuk gagal??


entri kali ini bukan lah untuk menceritakan kegagalan yang aku alami..
tetapi merupakan pengalaman baru yang akan aku alami..

sejak dua menjak ni, blog walking merupakan hobi aku pada masa lapang.
tak kira la blog siapa pun. bukan untuk stalking atau mencuri hasil karya orang,
tetapi untuk menjamu mata dengan entri-entri yang menarik disamping mencari
tutorial-tutorial yang berguna.

hasil dari perjalanan ku terjumpa satu blog ni dengan entri yang aku rasa memang menarik. tak tercapai dek akalku kerana tak sangka dengan blog kita boleh buat banyak benda. tidak sahaja menjurus kepada satu perkara sahaja. entri yang aku maksud kan adalah HIDUP BERANI UNTUK GAGAL. entri ini merupakan satu contest yang di
anjurkan oleh DENAIHATI (YANG TERBUKU DI HATI).

setelah aku baca berkenaan dengan contest tersebut, terdetik dihati untuk mencuba. walaupun aku rasa contest ni cam dah lama. tapi apa salah nya klau mencuba.. ye tak..HIDUP BERANI UNTUK GAGAL. hehe..

tujuan entri ini ditulis juga adalah untuk melayakkan diri aku untuk contest
HIDUP BERANI UNTUK GAGAL yang dianjurkan oleh DENAIHATI (YANG TERBUKU DI HATI).

HADIAH UNTUK PEMENANG:

1. Contest mudah sahaja iaitu dipenghujung contest (tarikh penutup akan diumumkan kemudian), blog yang tersenarai di sesawang pencarian google.com menggunakan page the web berdasarkan browser FireFox dengan kata kunci "HIDUP BERANI UNTUK GAGAL" pada ranking 1 - 5 akan memenangi hadiah bernilai RM500 setiap seorang dan pada ranking 6 - 10 akan memenangi hadiah bernilai RM250 setiap seorang.

2. Kepada yang rajin mempromosi contest "HIDUP BERANI UNTUK GAGAL" akan mendapat hadiah RM10 untuk setiap referral. Lebih banyak referralnya maka lebih banyaklah hadiahnya.

3. Hadiah bertuah untuk penyertaan ke 10, 25, 50, 75, 100 dan seterusnya setiap gandaan 25 bernilai RM50 mengikut urutan link yang dihantar melalui ruang komen.

4. Hadiah-hadiah adalah sumbangan dari DSGClicks, Berani Gagal Network, One Malaysia Blogshops, Anisha Online Mall dan Saudacare


SYARAT-SYARAT CONTEST "HIDUP BERANI UNTUK GAGAL"

1. Terbuka kepada Satu Dunia Melayu yang mempunyai weblog samada berbahasa Melayu atau English.

2. Buat satu entri bebas di weblog ANDA dan wajib ada perkataan "HIDUP BERANI UNTUK GAGAL" dan saya tahu contest "HIDUP BERANI UNTUK GAGAL" dari blog :

contoh saya tahu contest "HIDUP BERANI UNTUK GAGAL" dari blog || U.n.t.i.t.l.e.D ||

3. Dalam entri Anda wajib ada nama-nama sponsor dan tolong update bila ada sponsor baru.

4. Dalam entri jangan lupa backlink kepada Denaihati.

5. Tinggalkan komen dan link entri anda di posting contest "HIDUP BERANI UNTUK GAGAL" di weblog Yang Terbuku Di Hati.

6. Jangan lupa subscribe blog ini melalui email dan aktifkan.

7. Follow Twitter @Denaihati dan klik button retweet di entri ini.

8. Follow Facebook @Denaihati dan kongsikan link contest ini dengan teman-teman Facebook ANDA.

9. Tambahkan link blog Denaihati ke dalam bloglist ANDA untuk terus monitor contest ini.

10. Hadiah hanya untuk weblog sahaja, website forum dan website umum tidak dikira, seandainya bukan weblog maka peserta seterusnya akan dikira sebagai pemenang. Hanya 10 weblog teratas dikira sebagai pemenang.

11. Penganjur berhak mengubah atau update syarat-syarat mengikut kesesuaian pada bila-bila masa.


Saya tahu contest HIDUP BERANI UNTUK GAGAL dari blog
INI CERITA ATIQAH


7 comments:

#cdmHA said...

salam.. good luck ye...

Syaiful Azhar said...

thanks yaa..

aminjohar said...

Hi.. Selamat berkenalan. :-)

Suka buat blogWalking ya.. Hehehe sama r ngan AJ.

But mostly AJ blogwalking tuk komen2x blog hehehe :D

Nak komen2x mesti r baca artikel dulu.. :p

Selamat maju jaya ya. AJ pun sertai contest ini. Ada kelapangan mai r skodeng2x artikel AJ tuk contest ini :-)

Nasz Razak said...

haha.. tq bro... sbnrnya aku malas nk post post artikel neh. hahaha

Syaiful Azhar said...

haha..tau tak per..
dr aku melangu kebosanan,aku baut la posting..haha..

Lady E said...

Salam..Hiii.. :) Wahhh!En Sepul join contest nie!Best2x..I wish U best of luck okey!!

-atiQah- said...

terima kasih sebab sudi jadikan blog saya sebagai referer..

terima kasih.. :-) good luck!

Anda juga mungkin meminati :

Related Posts with Thumbnails

follow me