20091214

hidup berani untuk gagal - contest

salam 1malaysia. sejak kembali aktif untuk berblogging dan menghabiskan waktu terluang dengan 'blog walking' nih macam-macam contest yang aku jumpa. tp tak semua yang aku join sbb aku tak berapa nak faham dengan t&c contest tu. tipu la klau aku kata join contest nih tak nak menang. tp tu semua diatas rezki dan nasib masing-masing.

kenapa aku kata gitu?? tengok jer kat malaysia ni berapa ramai orang yg aktif berblogging. dengan daya kreativiti dowang. aku kene bersaing dengan orang-orang yg otak kreatif nih. dengan status newbie ni memang susah la kan.. tp HIDUP MESTI BERANI UNTUK MENERIMA KEGAGALAN.. kalah sekali tak bererti kalah selamanya..heheh..
kepada rakan2 blogger good luck untuk contest yang korang join..


No comments:

Anda juga mungkin meminati :

Related Posts with Thumbnails

follow me