20091211

hidup berani untuk gagal - newbie


teknologi sekarang ni semakin berkembang. leh kata tak terikut la peredaran dan perubahan teknologi. minda kanak-kanak semakin pintar. umur 7,8 tahun dah ade website sendiri, blog sendiri dan macam2 lagi. macam aku ni plak masa form 4 la kali pertama aku pegang komputer. tak patut sungguh. dengan tak ada pendedahan bagai, nak tekan keyboard pon takut-takut. ya le zaman tu komputer mahal klau rosak memang kene lambung dangan orang tua aku.

ketakutan itu buat aku terfikir
"sampai bila aku nak takut guna komputer"
"bila nak pandai klau tak berani kan diri untuk guna"
"aku perlu HIDUP BERANI UNTUK GAGAL."

Alhamdulillah skang aku tak perlu takut lagi untuk menggunakan komputer. keberanian dalam diri memungkin kan kita melakukan sesuatu perkara yang mungkin tidak tercapai oleh akal seseorang itu. pokok pangkal nya adalah...


6 comments:

Hidup Berani Untuk Gagal said...

Salam kembali... thanx datang mejenguk website sy.. gud luck jgak untuk sepul.. template blog ni mmg smart.. kalu ader utk wordpressnyer kan bagus.. heehehe..

Syaiful Azhar said...

thanks faiz..templete bro pon smart..simple but nice..wordpress nye lagi teratur..heheh..

Kulanz Salleh said...

gud luck utk sepul sbb join contest ni... semoga kita sama2 mendapat manfaat daripada perkongsian spt ini

Syaiful Azhar said...

thanks kulanz salleh..gud luck untuk bro jgk..contest gini mmg baik untuk semua blogger..:)

Didi Nadhirah said...

gud luck in whatever u do

Lady E said...

Salam..Hiii.. :) Wahhh!En Sepul join contest nie!Best2x..I wish U best of luck okey!!

Anda juga mungkin meminati :

Related Posts with Thumbnails

follow me