20091214

letupan di jaya jusco melaka

apa nak dikatakan. sesuatu yang baik dan buruk datangnya dari Allah SWT. belum pon sempat dibuka secara rasmi nya pada khamis ini, Jaya Jusco Bandaraya Melaka telah digemparkan dengan kejadian letupan di pusat membeli belah tersebut. lebih malang lagi seorang maut manakala 13 yang lain cedera termasuk 3 parah. sumber dari utusan malaysia.

"MELAKA 14 Dis – Seorang mati manakala 13 lagi cedera termasuk tiga parah apabila salah satu kawasan di sebuah pasar raya yang sedang diselenggara tiba-tiba meletup, dipercayai akibat kebocoran gas di sini hari ini.

Dalam kejadian kira-kira pukul 1 petang itu, kesemua mangsa telah dihantar ke Hospital Melaka untuk menerima rawatan kecemasan.

Mengikut laporan awal, kejadian itu berpunca daripada kebocoran gas di sektor D, ketika pekerja kontrak membuat penyelenggaraan terakhir sebelum bangunan tersebut dirasmikan Khamis ini. - Utusan"

ini merupakan kejadian susulan selepas kemalangan ngeri yang berlaku di KB Mall. kepada semua pengunjung diharap berhati2 walau dimana anda berada.

4 comments:

----yan---- said...

17 nih dia open kan...huhuhu..br smngt nk g bakar duit kat JJ baru tuh..nih mst bnyk gn duit haram bini JJ tuh...hahahhahaha

xyncaholic said...

hahaha..pegi je la..gaji br kluar time tu kan..ni kes minor jer..jeng jeng jeng..hahaha..

Didi Nadhirah said...

mcm2 la skrg ni

xyncaholic said...

yup..mana tempat pon dah tak selamat..so kene la sentiasa beringat..

Anda juga mungkin meminati :

Related Posts with Thumbnails

follow me