20090620

|| Ladap ||

Assalamualaikum

Ari nih ade Ladap (latihan dalam perkhidmatan) la plak. Walaupun aku ni
dah tak terlibat dalam ladap ni,aku kene datang jgk atas arahan ketua jabatan.
Lagipon ari ni aku tak de plan nak kemana-mana. Nak diikutkan tak de motif
pon aku kene datang. Walaupun ladap ni diadakan dalam makmal komputer,
penyelaras boleh handle semua tu. Guru besar baik hati nak suru aku OT.
Datang je la. Duit free bukan senang nak dapat. Cikgu-cikgu kat sini semua nya
hebat-hebat belaka. Bhgn teknikal nye ramai. So walau apa pon aku memang
tak de motif nak datang ari ni sengihnampakgigi.

tok..tok..tok..
pintu bilik aku diketuk..GB datang..

Wakakaka..baru cakap takde motif bagai, kan dah ade keje kena buat..
kene buat soalan plak untuk peserta latihan. Aku gerak dulu la..
Saya yang menurut perintah sengihnampakgigi ..

Image Hosted by ImageShack.us

No comments:

Anda juga mungkin meminati :

Related Posts with Thumbnails

follow me