20090616

|| Dia kembali ||

"Kau hadir tak kira masa"
"Dalam cahaya dikau menjelma"
"Kau hilang bila kau suka"
"Membuatkan ku gembira"

kenapa la ko datang time gini
dah nak kawen ko datang kembali
sakit hati sakit mata aku nengok ko ni
menyusahkan aku btol la

masa cuti sekolah ari tu ko tak datang
bila sekolah start plak ko mengemol nak datang
bagi la aku peluang hidup aman tenteram
tanpa menyakitkan mata aku
tak paham btol la aku dengan ko ni

aku harap masa aku kawen nanti ko tak datang
ko datang buat menyemak jer
tak de faedah nye
menyakitkan aku ada lah
dah takde orang lain ke ko nak cari
ni tidak mata aku jugak yang ko minat

banyak lagi mata-mata yang cantik kat dunia ni
ko boleh pilih mana yang ko suka
tapi kenapa mesti aku
huh !!

aku berharap sangat ko tinggalkan aku sendirian
biarlah aku bahagia dengan pilihan aku sendiri
aku tak suka kat ko & aku benci sangat-sangat kat ko
pergi la jauh-jauh dari diriku ini

"WAHAI KETUMBIT ARRGGGHHH"

Image Hosted by ImageShack.us

2 comments:

----yan---- said...

hahaha...
kalo time kawin dia dtg.
pki spek itam ler ko..
hahaha

hartiey said...

tu la pasal

Anda juga mungkin meminati :

Related Posts with Thumbnails

follow me