20090611

|| Diari kehidupanku ||

Assalamualaikum..

Masa yang terluang aku isi kan dengan penulisan yang tidak seberapa menggambarkan
yang aku ni tidak lah sesibuk rakan juruteknik ku yang lain.. Rugi lah kira nya masa yang terluang itu dibiarkan begitu saja. Bak kata pepatah 'masa itu emas' walaupun tidak pernah aku jumpa masa dijual di kedai emas. Nampak sangatlah yang aku ni lemah dalam Bahasa Melayu. Oleh itu mari la kita Agungkan bahasa ibunda kita agar Bahasa Melayu 'Tidak lekang dek panas dan Tidak lapuk dek hujan' ..

Aku ni bukan lah seorang blogger yang tegar juga bukan seorang perokok tegar. Cuma kesempatan yang sedikit ini aku ambil untuk menghiburkan hati ku yang kebosanan. Tetapi tidak bermakna aku ni seorang yang suka curi tulang semasa kerja (kadang-kadang tercuri juga).. Jangan amalkan..Tak baek punyer..

Aku tidak bercadang untuk menulis lebih panjang sebab idea aku terlena lepas pekena nasik lemak dua bungkus kejap tadi.. Aku berundur seketika..

Akhir kata, kepada tunang tersayang harap banyak kan bersabar.. Dugaan dan cubaan dari Allah SWT adalah ujian buat hamba nya yang beriman.. Kuatkan semangat, tabahkan hati abang sentiasa berada disisi sayang walau apapun terjadi.. Semoga roh along dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman..Al-Fatihah..

Assalamualaikum..

Image Hosted by ImageShack.us

No comments:

Anda juga mungkin meminati :

Related Posts with Thumbnails

follow me