20090727

|| Dup dap Dup dap ||

5 days remaining..huhu..tak sabar nak tunggu hari sabtu nih..
sedar tak sedar dah sampai masa nak berumah tangga..
tanggungjawab yang besar bakal dipikul..huhu.
InsyaAllah aku akan belajar menjadi seorang suami yang baik..

Perkenalan pada 2003 sebagai classmate di Kolej Shahputra menjadi titik tolak
dimana sebuah persahabatan telah membawa kami bakal menjadi sepasang
suami isteri..Bersyukur kepada Allah SWT kerana telah menemukan jodoh antara
kami..Aku amat bersyukur dan berterima kasih kepada Mu Ya Allah..

Pelbagai rintangan yang kami lalui hanya kami saja yang tahu..Berkat kesabaran
kami berdua membuatkan hubungan kami kekal sehingga kini dan kami berharap
agar hubungan ini kekal sehingga ke akhir hayat..

tarikh yang amat bermakna bg kami :-

25.8.2005
15.6.2008
01.8.2009
15.8.2009

Kepada semua kenalan..

Sk Lendu, Smkdds, Smtmt, Kolej Shahputra, Induksi 07, rakan JTKMelaka,
KJKM, Warga Sk Dato' Naning dan yg mengenali aku menjemput korang hadir
ke majlis perkahwinan aku pada

15.8.2009
bertempat di
Bt 18 Kg Lendu,
78000 Alor Gajah Melaka

Kepada mereka yg terlepas pandang tu aku mntk maaf dan korang
jangan segan-segan nak hadir klau korang lapangan pada hari tersebut.

thanks n doakan segala urusan berjalan dengan lancar..

Image Hosted by ImageShack.us

No comments:

Anda juga mungkin meminati :

Related Posts with Thumbnails

follow me