20090805

|| Menang Lagi ||

Perlawanan ketiga kemenangan kedua berturut-turut..
mangsa nya adalah SK Parit Melana kecundang kepada Dato' Naning All Star 3-2..
ketiga2 gol dijaringkan oleh sapa lagi klau bukan aku..wakakaka..
masuk bakul tak larat nak angkat..berat sgt..wakakaka..Ini semua adalah usaha semua
player yg main bersungguh-sungguh..nak harap kan aku sorang mmg aku ni pemalas
sket nak lari..hahaha..

Game diadakan sehari sebelum aku nikah..keje gila btol..nasib baik tak de kecederaan..
tu pon rahang aku sakit kene bola..nasib baik boleh lafaz nikah lagik..klau nak naya aku..
Petang nih game ke empat lawan SMK Teknik Md Zain..Leh kata kan game ulangan la
selepas kalah sebelum ni 4-0..wait n see je la petang nih..

Chaiyok .. Chaiyok .. Chaiyok Dato' Naning All Star


Image Hosted by ImageShack.us

No comments:

Anda juga mungkin meminati :

Related Posts with Thumbnails

follow me