20100924

:: Blogwalking software ::

Apa itu blogwalking ??

blogwalking merupakan term yg amat popular dikalangan blogger-blogger. bagi blog yg dah dikenali tanpa blogwalking blog itu boleh menarik ramai pengunjung seperti blog ariff shah dan realiti konspirasi bagi blogger yg baru nak bertapak di dunia blogging ni, blogwalking amatlah penting untuk menarik pengunjung dan trafic masuk ke blog kita. terdapat banyak cara untuk blogwalking antaranya dengan meninggalkan jejak kita pada chatbox, shoutbox dan sewaktu dengannya. selain itu blogger juga boleh meninggalkan jejak mereka pada comment box. rajin-rajin la baca blog dan komen pada blog tersebut. jadilah friendly blogger.

melalui blogwalking juga kita dapat pelbagai info terbaru dan cerita-cerita yg menarik untuk dikongsi. atas usaha gigih aku berblogwalking, aku terjumpa satu software blogwalking di blog edy . software ini membolehkan kita ber blogwalking dengan mudah kerana ia telah memberi kita list blog yg aktif. selain itu juga kita boleh menambahkan link blog yg selalu kita lawati untuk rujukan dan blogwalking akan datang. 


cara menggunakan software ini sangat mudah. download dan run kan program ini. link-link blog akan terpapar. blogger cuma perlu klik pada link tersebut dan page tersebut akan automatic dibuka pada internet browser. mudah bukan..apa tunggu lagi korang boleh download software tersebut di blog 2dayblogger.com .selamat mencuba..

No comments:

Anda juga mungkin meminati :

Related Posts with Thumbnails

follow me