20090805

|| Selesai Suda ||

Alhamdulillah syukur ke hadrat Illahi kerana limpah kurnia nya majlis pernikahan
dan persandingan aku pada 1 & 2 Ogos 2008 berjalan dengan lancar.. Tak ada apa2
masalah yg berlaku cuma pihak pengantin lelaki TER lewat sampai masa hari sanding..
Alor Gajah ke Merlimau tu jauh sangat..hahahaha..Apa da..

3 kali lafaz..ok ar tu..hahaha..sehari sebelum wat 3 gol..akad nikah 3 lafaz..amik ko balasan..
Majlis yg simple tp tetap meriah bg aku..suka sgt..heheheh..thanks to member Shahputra yg dapat hadir pada majlis kat rumah Yan..Bg member2 yg akan hadir kat rumah aku 15hb8 nih aku doakanperjalanan korang lancar tanpa ada sebarang masalah..hope korang semua hati2 kat jalan raya..pandu cermat jiwa selamat..Ingatlah orang tersayang..

Nak tengok serba sedikit gamba yg sempat adik aku snap n adik aku upload leh tgk kat

BLOG INI ..

Gambar2 yg lain akan diupload kemudian..

Image Hosted by ImageShack.us

No comments:

Anda juga mungkin meminati :

Related Posts with Thumbnails

follow me